کاش ستاره‌ای گذر می‌کرد

کاش ستاره‌ای گذر می‌کرد،
می‌توانستم آرزویی کنم.

آرزو می‌کردم خانه‌هامان کوچکتر بود
و دل‌هامان نزدیک‌تر.

آرزو می‌کردم ماشین‌ها کمتر بودند
و درختان بیشتر.

آرزو می‌کردم شب‌هایمان انقدر روشن نبود،
تا می‌توانستیم لمس کنیم قلب شیدایش را.

آرزو می‌کردم تو هم مرا دوست داشتی.

کاش ستاره‌ای گذر می‌کرد …

یک پاسخ to “کاش ستاره‌ای گذر می‌کرد”

  1. آرام Says:

    چه دلتنگی غریبیست من می اندیشیدم که خوانندگان مطالب نویسنده را پیش می برند
    چه خیال کژیست
    اکنون می دانم اما دیرزمانی گذشته است دوستان و بودن ها انگیزه است
    انگیزه ماندن و ادامه
    دلم برای گورکن و عمو آلبرت و دوستان قدیمم تنگ شده است
    اما گویا جغد خواب آلود دیر رسیده
    دوستان در زمان پنهان شده اند

پاسخی بگذارید

