باغ پلاستیکی

خورشید در میان آسمان سپید می‌درخشد. رنگین کمان در تنگ بلورین جلوه نمایی می‌کند. چه نقش‌های شگفت انگیزی به روی خاک زده شده! و شبانگاه ماه از میان کاغذهای رنگی می‌تابد.

در میان باغی با درختان پلاستیکی قدم می‌زنم. آنجا که باد نمی‌وزد و هرگز باران زمینش را تر نکرده. انگار آن زنبور کوچک خیال ندارد از روی گل پر بکشد.

دوستانی دارم در آن سوی کابل‌های نورانی. خواب‌هایی دارم به رنگ پولاد پوسیده. و پرندگانم در جعبه‌های چوبی، آوازهای کنسرو شده می‌خوانند.

فکر می‌کنی به خاطر رنگ سپید آسمان است، که ابری ندارم؟

10 پاسخ to “باغ پلاستیکی”

  1. آرام Says:

    سلام گورکن گرامی
    چندین بار خواندم
    بلد خوانم
    دلم می خواست همه بشنوند داستان باغ پلاستیکی را
    زیبا زیبا زیبا
    فوق العاده بود

  2. آرام Says:

    واقعا در چند خط تمام ذهنیت من را به تصویر می کشید و این هنر ارزنده شماست
    اینقدر منسجم و پرمعنی و لطیف و در عین حال غمناک است که ذهن تا مدتها درگیر قیاس وضعیت حاضر که در آن قرار داریم با فضای نوشته می شود
    بسیار زیبا بود

  3. آرام Says:

    دارم به باغ پلاستیکی زندگیم فکر می کنم
    دیوز این نوشته فوق العاده تان را برای دوستانم خواندم . بسیار تحسین کردند و به فکر فرو رفتند

  4. دوره گرد Says:

    سلام
    از لطفتون یک دنیا ممنون‌ام.
    تعبیر باغ پلاستیکی، زیبا و خیال انگیز بود 🙂

  5. ستاره*** Says:

    لذت میبرم از نوشته هایت.

  6. اناهیتا Says:

    از نظرت برای اکالیپتوس ممنون
    ——————————————————————-
    ~گورکن:
    هر چه نوشتم، احساس واقعی‌ام بود نسبت به اکالیپتوس.

  7. اکالیپتوس Says:

    …………………………………………. ممنونم همیشه دوست من

    شاید روزی…

    نمی دانم کی
    —————————————————————————————————-
    ~گورکن:
    هر چند از خواندن نوشته‌هایت محروم شدم،
    اما می‌دانم خورشید زندگی‌ات جایی در گوشهٔ همین دنیا می‌درخشد.
    امیدوارم هر کجا هستی،
    زندگی‌ات همانند نوشته‌هایت سرتاسر از رویاهای زیبا باشد.
    خداحافظ دوست من …

  8. اشک قلم Says:

    به تصویر کشیدن رویاهای درون همیشه زیبا وشیرین است حتی اگر درقالب باغی از جنس پلاستیک باشد
    ممنون که به دیدنم می آیی دوست مهربانم
    به امید دیدار مجدد ومکرر

  9. masood hedayati Says:

    مثل همیشه زیبا بودش و بخاطر تسلیت ممنونم دوست من

  10. خضر Says:

    سلام مرد
    خوبی مرد؟
    چطوری مرد؟
    چاکریم مرد
    باور کن وقتي مطالبتو میخونم یه حس غیر قابل وصف بهم دست میده
    خیلی قشنگ – شیوا – روان و …
    امیدوارم موفق باشی مرد
    بای مرد!

پاسخی بگذارید

